Facebook Pixel

Favorite offers

Apply
Archived offer - go back to the offer list

Customer Support with French Language

ref nr: 83/3/2024/KR
Leading Consultant: Kamil Rychlik
March 6, 2024

In Antal we have been dealing with recruitment for over 20 years. Thanks to the fact that we operate in 10 specialised divisions, we have an excellent orientation in current industry trends. We precisely determine the specific nature of the job, classifying key skills and necessary qualifications. Our mission is not only to find a candidate whose competences fit the requirements of the given job advertisement, but first and foremost a position which meets the candidate’s expectations. Employment agency registration number: 496.

Nasz Klient i Twój przyszły pracodawca to międzynarodowa firma, zajmująca się wspieraniem klientów z całego świata. Twoim zadaniem będzie wsparcie Klientów w języku francuskim.


Firma zajmuje się wsparciem w wielu branżach tj.: ubezpieczenia, social media, e-commerce, bankowość, czy tłumaczenia. Zatrudnia kilkaset osób w na świecie i aktualnie powiększa polski zespół.


Nowoczesne biuro, płaska struktura, efektywny onboarding (dzięki któremu szybko wdrożysz się w codzienne obowiązki) i zespół, który zawsze służy pomocą.


Chcesz rozwijać się w firmie, która przyśpieszy postęp Twojej kariery, a przy okazji zapewni jakościowy wpis do Twojego CV?
Nie zwlekaj! Sprawdź szczegóły oferty i aplikuj.

 

Customer Support with French

Forma umowy: UoP

Model pracy: stacjonarnie/hybrydowo

Liczba otwartych pozycji: 10

Poziom: Junior, Mid

Lokalizacje biur: Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Katowice, Bydgoszcz

 

 

Twój zakres obowiązków:  

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku francuskim
  • Rozwiązywanie problemów klientów dotyczących zmian danych, propozycji rozwiązań, czy wsparcie reklamacji
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnianie wysokiej jakości usług
  • Odpowiedzialność za relacje oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

 

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2 (ponad średniozaawansowany) - warunek konieczny    
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (średniozaawansowany) - warunek konieczny
  • Komunikatywność i otwartość
  • Wysoka kultura osobista

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (korporacyjne np.: w branży SSC/BPO)
  • Znajomość dodatkowego języka tj.: hiszpański, niemiecki, holenderski lub fiński 

 

Co oferujemy:

  • Szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta oraz otrzymasz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
  • Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej firmie z dużymi możliwościami rozwoju kariery zawodowej
  • Program rekomendacji pracowników - jeżeli pomożesz znaleźć nam nowych pracowników otrzymasz dodatkowe bonusy pieniężne 
  • Miłą atmosferę w pracy, w której zapewnione są różne szkolenia i kursy
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i posługiwania się na co dzień językami obcymi

 

Benefity:

  • Ubezpieczenie na życie  
  • Prywatna opieka medyczna  
  • Karta sportowa
  • Elastyczne godziny pracy  
  • Możliwość awansu po 6 miesiącach  
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym 
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi  
  • Wyprawka dla dziecka  
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych  
  • Bonusy i paczki świąteczne  

 

Etapy rekrutacji:

  1. Analiza CV
  2. Rozmowa z Konsultantem Antal
  3. Rozmowa z Rekruterem Klienta
  4. Test znajomości językowej (opcjonalnie)
  5. Zatrudnienie

 

 

Czym jest "Antal"? 

Firmą rekrutacyjną!   

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!   

   

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery!  

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.