Facebook Pixel

Favorite offers

Apply
Archived offer - go back to the offer list

Administrator w dziale zamówień z językiem niemieckim

ref nr: 368/7/2024/AK
Leading Consultant: Anna Kashytska
Kraków (małopolskie), Katowice (śląskie)
July 25, 2024

In Antal we have been dealing with recruitment for over 20 years. Thanks to the fact that we operate in 10 specialised divisions, we have an excellent orientation in current industry trends. We precisely determine the specific nature of the job, classifying key skills and necessary qualifications. Our mission is not only to find a candidate whose competences fit the requirements of the given job advertisement, but first and foremost a position which meets the candidate’s expectations. Employment agency registration number: 496.

Administrator w dziale zamówień z językiem niemieckim

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa zamówień od momentu przygotowania oferty dla klienta, aż do wprowadzenia danych do systemu SAP, dostarczenia zamówienia klientowi oraz obsługi ewentualnych reklamacji.
  • Współpraca z innymi działami, takimi jak finanse, handlowcy, planerzy i produkcja, w celu zapewnienia płynnego procesu zamówień.
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klienta, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów i zapewnianie doskonałej obsługi klienta.
  • Wykonywanie większości zadań drogą mailową, ale także uczestniczenie w telekonferencjach, zwłaszcza w przypadku eskalacji.

Wymagania pracodawcy:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Doświadczenie w obszarze Order Management, Sales, Zarządzaniu łańcuchem dostaw, Supply Chain lub Order to Cash, Purchasing minimum rok będzie konieczne (min. rok).
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej będzie dużym atutem.
  • Znajomość systemu SAP lub innych narzędzi związanych z obsługą zamówień będzie mile widziana.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji, zarówno pisemnej, jak i ustnej.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity, takie jak prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i programach rozwojowych, które pomogą Ci poszerzyć swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie w obszarze zarządzania danymi.
  • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie wartościujemy innowacyjność, współpracę i otwartość na nowe pomysły.
  • Profesjonalny zespół, który jest gotowy do dzielenia się wiedzą i wspierania Cię w realizacji celów.
  • Możliwość współpracy z międzynarodowymi zespołami, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności językowe oraz zdobyć cenne doświadczenie międzykulturowe.
  • Bonusy roczne i dodatkowe dni wolne z okazji urodzin.
  • 200 zł dodatku miesięcznie za pracę z domu.